mandag den 9. juli 2012

NEW IN FROM BORNHOLM

Var en ude på Bornholm, så der skulle jo lige shoppes lidt.

Her er nogle af de ting jeg fik købt mig.. :-)




En sweater fra genbrugen - Man kunne blande en pose for en 10'er så den var der i blandt.
Jeg er meget i tvivl, om jeg kan lide den, men i posen røg den altså.


En gammel ternet skjorte, fra genbrugen - Den kom også i bland selv posen.


En grøn strik, fra genbrugen - Den var også i posen.


En blå-grøn - trøje, fra genbrugen - Den var også i posen til en 10'er

Udover disse ting, var der også en rødstribet skjorte, en blå skjorte, et par brune bukser og et gult tørklæde, alt dette lå i posen til en 10'er.

Btw. se dejlige Stine, jeg har dine shorts på, dem der er endt i min taske mens vi har pakket vores værelse ned!! 


Jeg fik også fat i en eyeliner, læbestift, 3 ringe.

Eyeliner: Tiger: 10,-
Læbestift: Tiger 10,-
Ringe: HogM 10,- pr. stk.



Et par sand-farvede høje sko, fra Kvickly til 50,-



Et par ECCO sko fra genbrugen til 30,-
Der sad stadig prismærke i bunden, så de har ikke været brugt.

Udover alt dette, købte jeg også en kuffert, et armbundsur, en stråhat og nogle tøjbøjler.

Møsser Frede.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar